هولوگرام

همه چیز درباره چاپ هولوگرام

استفاده از لیبل بسته و بندی در فروشگاه ها

استفاده از  لیبل بسته و بندی در فروشگاه ها 

در سیستم‌های جدید فروش، که در بعضی کشورهای صنعتی استفاده می‌شود و معمولاً توسط دستگاه و از راه دور سفارش پذیرفته می‌شود، بسته‌بندی نقش حساسی دارد.
امروزه که الگوی فروشگاه‌ها به سوی سلف سرویس شدن گام برمی‌دارد و خریدار، خود کالای مورد نظر را برمی‌گزیند و به علاوه تعداد مارک‌های متفاوت از هر محصول و رقابت شدید آنها موجب سرگردانی بیشتر خریدار در بین قفسه‌های فروشگاه می‌گردد، در چنین وضعیتی فروشندگان، نقش کمتری در فروش دارند و وظیفه فروشندگی، که منتقل کردن اطلاعات محصول به مصرف‌کننده است، باید توسط لیبل و بسته‌بندی انجام شود. 
 

 لیبل و بسته بندی مناسب محصول 

غیر از خود محصول، که مشتری در صورت خرید با آن آشنا می‌شود، نزدیک‌ترین ارتباط مشتری با کالا از طریق لیبل و بسته‌بندی آن است. بسته‌بندی نامناسب بر روحیه مصرف‌کننده تأثیر نامطلوب می‌گذارد زیرا استنباط مصرف‌کننده از محصول با بسته‌بندی نامناسب، بی‌توجهی تولیدکننده در مورد کیفیت و خواسته مشتری است. تأثیر بسته‌بندی نامناسب همانند تأثیر رفتار فروشندۀ بی‌حوصله در آخر وقت کار روزانه است که اغلب موجب رنجش خاطر مشتری می‌گردد. گاهی بسته‌بندی، وظیفه فروشنده را بهتر از آدم زنده انجام می‌دهد. زیرا انسان گاهی افسرده، بی‌تجربه، خسته، و بی‌حوصله است. اما  لیبل و بسته‌بندی مناسب همیشه اطلاعات کاملی را در مورد محصول به مصرف‌کننده منتقل می‌کند.
+ نوشته شده در  يکشنبه 8 مرداد 1396ساعت 14:32  توسط نادر رفیعی 

هولوگرام دو بعدی چیست ؟

هولوگرام دو بعدی چیست ؟

 تصویر روی هولوگرام که فقط دارای دو بعد است که به آن هولوگرام  دو بعدی می گویییم . فیلم مورد استفاده حساس به نور لیزر بوده و قابلیت ثبت فاز را ندارد به همین دلیل تصویر نگاشته شده فقط دارای دو بعد است. ‌سه بعدی( 3D) تصویر ثبت شده در این هولوگرام سه بعدی است به این معنا که فیلم حساس به نور لیزر توانایی ثبت فاز را نیز داراست. در نتیجه تصویر به دست آمده دارای سه بعد می‌باشد.

هولوگرام های سه بعدی  و دو بعدی

این هولوگرام‌ها از دو لایه تشکیل شده اند. یک لایه دارای هولوگرام دو بعدی است که معمولا در پس زمینه (لایه زیرین) قرار می‌گیرد و لایه دیگر که دارایهولوگرام سه بعدی است، در لایه رویی قرار دارد. بدین ترتیب هولوگرام بدست آمده از این شیوه دارای عمق بیشتری خواهد بود. البته در این هولوگرام‌ها لایه‌های میانی دیگری مثل متن‌های میکرونی، متن‌های پنهان و... هم می‌توانند قرار بگیرند که جنبه‌های برچسب امنیتی را افزایش می‌دهند. برای ثبت هولوگرام‌های دو بعدی/ سه بعدی و... از نور دهی پیوسته لیزر استفاده 

+ نوشته شده در  چهارشنبه 4 مرداد 1396ساعت 19:52  توسط نادر رفیعی